KIA MOTORS
Гaряча лінія: 0-800-502-909 Дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні, з мобільних телефонів – згідно тарифів операторів.

Комерційний курс:

1USD = 24.20 грн.

Функціональні тести





20,000,000

Наші автомобілі, що займають в середньому один кубічний метр, щойно народжені після витримування вітру до 124 миль/годину (200 км/год) в аеродинамічній трубі світового класу за 45 млн. дол США. Вони піддаються тестуванню на 71 різних дорожніх поверхнях, включаючи: загальне дорожнє випробування, бельгійські дороги, дороги з низьким коефіцієнтом тертя, пиловий тунель, Хілл-роуд і високошвидкісний трек, що знаходятся на наших полігонах (Namyang R & D Center, Hwaseong, Ulsan і Каліфорніі в США), з загальною площою в 5105 акрів (20 мільйонів квадратних метрів), не кажучи вже про сотні інших тестів, включаючи дорожний симулятор, випробування електромагнітними хвилями, випробування сильним дощем/снігопадом і випробування високою/низькою температурою, які оцінюють опалення, вентиляцію та кондиціонування повітря (HVAC) систем.

Випробування на продуктивність і функціональність

Прагнення до нульового опору повітря

Із загальним обсягом інвестицій в 45 млн. дол США, наша аеродинамічна труба є єдиною у своєму роді в Кореї і найбільшою в Азії. Гігантський пропелер розміром 27,6 футів (8,4 метра) в діаметрі породжує вітер зі швидкістю до 124 миль/годину (200 км/год). Разом з випробуванням сильним дощем/снігопадом та дорожнім симулятором, ми перевіряємо наші автомобілі через широкий діапазон випробувань, щоб довести, що наші розробки є самими безпечними і комфортними інноваційними автомобілями на ринку.

 

Випробування в аеродинамічній трубі

Випробування в нашій аеродинамічній трубі чудово відтворює сценарій, в якому автомобілі повинні їздити проти вітру. Постійно проводится вимірювання величини опіру вітру та шуму. Поки більшість міжнародних автовиробників мають аеродинамічні труби, що можу тільки вимірювати витрати повітря і опір вітру, в нашому розпоряджені звукопоглинальні стіни та можливість оцінки акустичного шуму. Аеродинамічна труба допомагає нам розвивати автомобілі, які можуть безпечно управлятися на високих швидкостях, в поперечному вітрі з більш низьким опором вітру та зі зниженим рівнем акустичних шумів.


Камера для випробувань високою/низькою температурою

Випробування в камері високими і низькими температурами може відтворити такі ж температури, що в палючій пустелі Сахара або замерзлій тундрі Сибіру. В камері проводять випробування, щоб задовольнити клієнтів, які живуть у різних частинах земної кулі..


Камера для випробувань сильним дощем/снігопадом

В камері для випробування сильним дощем/снігопадом вимірюються ходові якості і витривалість, для забезпечення безпечного проїзду в найгірших погодних умовах. Дощ і сніг створюють машини, допомагаючи нам створювати автомобілі які пропонуються клієнтам як безпечний та більш зручний вид транспорту.


Дорожній симулятор

Випробування дорожнім симулятором проводится для визначення безпеки при їзді по нерівній дорозі і витривалості на великі відстані.


EMC випробувальна камера

В EMC (Елекромагнітна сумістність) камері оцінюється можливість порущення електромагнітних хвиль, індукції та аудіо прийома під час водіння.
x
Натисніть «Мені подобається», щоб читати Kia.ua в соціальній мережі Facebook
 Відвідайте наш канал на Youtube
Закрыть